Måndag.

Idag vaknade jag upp av Najlas mobil ringde.. Sen kom Hugo och Cindy och slicka mig i ansiktet :P Det blev att jag och Camilla sov hos Enis och Najla i går. kolla på Beck men jag somnade i från och jag och Najla låg och prata i sömnen med varandra :) Inte vet jag vad vill prata om inte.. Det våfflor till frukost för Enis mamma laga :) Mums..
Sen på dan blev det bakning av bullar och ett hål i örat för mig :) Sn spelade vi Buzz, efter det hemfärd för mig :/

Imorgon så ska jag och några till grill och "prata", spela buzz och ha kul.
Också blir det gräsklippning hos farmor troligtvis beror på vädret.
Dags att sova. God Natt!
Camilla, Najla och Jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0