7/4-09

Idag har jag haft köksdag, disk,disk, disk! ;)
Också har jag naturligtvis drabbas av en förkylning, så nu hör jag ty ingenting.
Så om ni försöker hejja på mig eller nått och inte jag hör så vet ni varför.

Efter skolan så tog jag bussen ner på stan, inhandlade lite påskägg och påskgodis.
Efter det träffade jag Enis, Dennis, Hanna och Hannas kompis på stan, följde med de och tog en kaffe på Roy´s.

Sen tog jag bussen hem.
Väl hemma blev det matlagning med bacon, korv och potatis, mums!
Resten av kvällen har bestått av pluggning, måsta lämna in slutuppgiften i arbetsmiljö och säkerthet. För en timme sen blev jag äntligen klar så nu är det inskickt och klart! Skönt!

Nu är jag ny duschat och nattline på, bara mys resten av kvällen.
Imorgon måste jag komma i håg Enis penna annars dödar nog han mig! Haha xD

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0