Fys!

Idag hade jag fystester på höghammarhallen.
Det var rikitgt jobbigt faktiskt. Blev bättre på vissa saker och en sak blev jag sämre på och det ska vi inte nämna mer om.
Sen överansträngde jag knät under testerna så nu kan jag inte vara med på träningen ikväll, surt!

Nu ska jag ta det lugnt och se till att jag kan gå imorgon.
Jag ska försöka plugga lite, måste göra klar slutuppgiften om arbetsmiljö, så jag kan få ett slutbetyg om det.
Det är allt vi har lärt oss under en termin så det är ganska mycket att skriva om.
Jag har gjort två uppgifter och det är ett A4 också ska det vara med ungefär 13 uppgifter, så det kommer troligtvis ta en stund.

Mamma och pappa har åkt ner och kollat på bio, "män som hatar kvinnor". Jag ville inte följa med, jag vet inte jag trivs inte med att sitta still under en hel film är lite rastlös!
Får väl höra  när de kommer hem om det är någon film man ska satsa på att se.

Ha en bra kväll! <3 /M.


The movie!

Kommentarer
Postat av: Johanna Almén

Jag tycker verkligen att du ska gå och kolla på den! Är typ bättre än Beck! Är verkligen värt pengarna! hihi :D

2009-04-08 @ 11:14:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0