Helgen.

I helgen har jag hunnit med mycket, ändå känns det som att jag inte hunnit med något. Helgen har gått så snabbt!
I fredags gick jag först iskolan sen på kvällen träffade jag Enis en stund. Vi tänkte gå ut och gå en stund men vi hann inte så långt innan vi fick skjus av Johan Onils ner till hamregrillen. Där träffade vi Mia och Hanna, vi gick hem till Hanna men då ringde Mattias och ville ha skjus från Ren så vi åkte dit och hämtade han och Josse. Sen satt vi hos Hanna innan vi gick till Ica och köpte nått att dricka. Vi inhandlade lite juice och en stuttsboll som vi gick och kastade tills vi kom till Hanna igen.
Resten av kvällen spenderades hos Hanna med sing star!

Igår så var jag och några till i en stuga mitt ute i skogen i sörbo och hade kul!
Grillning och kortspelande hela kvällen´, Enis var inte så glad eftersom Joacke åt upp alla hans korvar han försökte grilla. Nu imorse så blev det lite städning, och hämfärd.
Bara en sak jag måste ta upp är att sova aldrig i samma rum som Enis om ni vill sova, han snarkar som en gris!!

Nu på eftermiddagen så har jag varit på bowlinghallen och spelat bowling med F13 tjejerna som avslutning på säsongen, efter bowlingen så blev det tacobuffé, mums, mums! Hoppas att alla tyckte det var rolig avslutning!
Var lite komiskt när jag skulle betala för maten och kom med en hel bunt sedlar, som alla hade betalat in till mig tidigare. + en massa småmynt! La bara fram de på disken och sa att han skulle räkna och det var precis, perfekt!

Nyss var jag ute i skogen på en promenad med vovven.
Nu till helgen så ska jag och pappa åka och välja ut en hundvalp, och helgen där på ska vi får hem henne. Vår lilla Mila!

Nu sitter jag i solen och steker, enda tiden jag fått i solen denna helg, men får hoppas att fin vädret håller i sig. Men jag förvänter mig inte något fin väder eftersom jag dödade ett par spindlar i stugan :)
Fast precis nu har såklart solen gått bort :(



Ha det bra <3 /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0