Sjuk.

Ja nu har jag blivit sjuk med, det är typiskt mig att alltid bli sjuk på loven.
Nu har jag fått halsfluss. Igår hade jag över 39 graders feber och i morse när jag vaknade så hade jag fortfarande feber, också hade jag så ont i halsen så jag inte kunde svälja.
När jag kom till sjukhuset så fick jag vänta i en halv timme innan läkaren kom, jag hade tid 15.15 och läkaren kom 15.45.
Jag var lagomt munter när man såg pasienter som kom efter en gick innan jag ens hade kommit in.
Men läkaren jag fick var ialla fall riktigt duktig och han kollade like på halsen magen och öronen. Sen fick jag gå och ha halsodling och stick i fingret. När de var klart så var det bara för läkaren att skriva ut pencellin.
Jag fick kåvipenin, nässpray, mycket alvedon och något som jag ska gurgla så det inte gör så ont i halsen.
Jag får hoppas att de ger med sig snart.

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen, men jag har varit så trött och haft mycket att gör aså jag har inte hunnit.
Ska försöka skärpa mig nu när jag bli bättre.

Ha det  bra <3 /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0