Första April!

Ja idag har det väl varit sådär, vet fan inte vad jag gjorde på lunchen för jag fick världens magknip mellan rebenan, trodde nästan ett tag att jag brutit ett :P
Gick över efter ett tag.
Sen har vi suttit still nästan hela dagen och lyssant på olika lärare.
Också kom två personer som gick i trean förra året och berättade like om deras liv nu och hur de tyckte om trean.

Efter skolan hade jag innebandygymnsiet, men jag vägrade att vara med för att vi skulle ha match mot bandygymnasiet. Blev hårda tag till slut så jag gick ner till gymmet, och gjorde mina övningar för att rehabelitera knät.

Sen hade F13 träning så jag var kvar på sporthallen till 19.00. Så jag kom hem för bara en stund sen.

Sen hoppas jag att jag ska på tranan på Fredag, så om någon har en plats kvar i sitt "gäng" så hör av er! :)

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0