Vill ha, vill ha, vill ha!!

Idag har det blivit lite bättre i halsen, och imorgon så får jag äntligen träffa folk utan att smitta dem.
Jag har börjat brodera har snart gjort klart en ganska stor bild. Bra tidsfördriv men tråkigt!

Jag fick vykort av Bella nere i Spanien idag med, hon hade det bra, skönt att höra!
Kolla in på Bella och Camillas blogg med på:
http://torsberghrpraktik.blogg.se
så får ni själv se vad de håller på med på deras praktik i Spanien.

Imorgon så ska jag nog med mamma och kolla på lite nya möbler till altan och vardagsrummet. Hoppas jag får bestämma ;).

Jag vill verkligen att det ska bli varmt, soligt och vår nu!
Fick lite vårkänslor när jag letade lite kläder kolla ner, de är underbara! |
                                                                                                                                v

Ha de bra! <3 /M.   

         
Vårkänslor!! :)

      
Vykortet!                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0