Amore!

Nu är min tatuering gjord!
Vill tacka Per och Anna, som gjorde så den blev av.
Det står Amore på min högra fotled som betyder kärlek eller älska på latin.



Stjärnorna ska inte vara röda utan det är bara lite rodnad som kommer försvinna efter den läkt.

Det gjorde faktiskt inte så ont som jag har föreställt mig. Trodde det skulle kännas som om någon drog en skalpell genom min hud, men det stack lite bara..
Man fick en sån adrelarin kick så nu vill jag göra en till men jag vet inte vad eller vart.. Och inte blir det någon heller innan jag fyller 18 säger mamma :S Aja, fått gjort den jag vill nu så får jag väl vänta ett och halvt år till nästa! :)



Har inte inte kunnat skrivit på ett tag för jag har jobbat och varit upptagen helt enkelt..

Ikväll sticker jag iväg till Sandviken på träningslägrer, hela helgen.

Nu ska jag packa klart sen äta lite.

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0