Då är det igång på rikitgt!

Nu är lektionerna på riktigt iaf. eller hur man ska förklara..
De är som vanligt igen. Läxor och skit..
Idag hade jag engelska b för första gången, och jag hatar det redan.. Vi fick ett häfte som vi skulle läsa, på 15 sidor sen skulle vi svara på frågor till det. Inte var det ett enkelt sråk i häftet heller, fatta typ något ord ibland bara. Härlig första mjukstart. vet inte om jag kommer klara den kursen, är helt ur usel på engelska och har alltid varit det. Men känns som jag vill ha den gjord också, så slipper jag bekymmra mig om det resten av livet..

Igår fick jag min stora feta lön på ett antal tusen så nu ska jag ner och shoppa!
Sen ska jag ju köpa en mobil, när jag bestämmer mig någon gång.. Har någon något tips på en bra?!

Nu ska jag ner på team sportia på klubbkväll..

 Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0