Vad händer?

Jag började fundera och jag har inte varit ute en helg sedan 4 Juli, före dess typ inte inna jag slutade skolan. Det är ju katastrof, jag kommer bli en sån här gammal tant snart som blir instängd i sitt eget hem och isolerar sig från andra.. Men nästa helg blir det party hos Dennis, lillkillen fyller 18! Tjooho, Grattis till honom..
Men nu ligger jag alltså helt ensam i sängen kl:  23 på en lördagskväll! Fyfan.

Jaja, idag har jag jobbat mellan halv 10 och 18.00.. Jobbigt när de aldig gick hem någon gång så man fick sluta..
Nu är jag ledig från jobbet ett tag iaf. men nu har ju skolan +Ingym+IDaminnebandy+tjejernasinnebnady, dragit i gång så jag får nog att göra ändå..


Nu ska jag knäppa på en film få se vilken det blir, också får det inte bli några fler såna här tråkiga helger!

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0