Hockey kväll med katten!

Aaja nu ligger man i sängen igen efter en dag i Gävle med Malin :)
Jag inhandlae lite grejer till fjällen, underställ, vantar och lite extra kläder ;)
Men jag tyckte inte rean var något speciellt iår, så de mesta av de jag handlade var inte på rea..
Så den STORA mellandagsrean i gävle var inget speciellt tycket jag..
Men jag är nöjd med mina inköp och jag är nu bättre förberädd på fjällen resan mellan den 10-16/1-10.


Om jag ibland glömmer att skriva ett "p" eller ett "d" så är de för att de knapparna har låst sig, så jag måste klicka extra hårt för att få fram bokstaven..


Nu ligger jag iaf. men katten på benen och njuter av sängens värme, när de inte är direkt varmt ute!
På tvn så står hockyn på men jag har inte kollar så mycket än så länge, tror att anra halvlek börjar strax.


Katten ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0