Julen är över för iår.

Eller ja, annandagen och derby mellan Edsbyn och Bollnäs är ju kvar..
Jag tycker de har varit en väldigt lyckade jul, har haft jätte trevligt!
Så nu har man sett kalle anka, med kompisar ännu ett år, man tröttnar ju aldrig!
Jag har också fått träffat syrran och Jocke, de var inte så länge sedan sist, men nu kommer de nog bli länge tills nästa gång.. De var kul att träffa dem igen, kommer sakna dem (lite) tills nästa gång :)

I julklapp har jag fått massa fin fina saker!
- Wii fit
- Kläder och skor
- Pengar
- Dove krämer + handukar x2 ;P
- Böcker
+ massa mer!


Jag har lyckas vända på dyngen fullständigt, därför jag är uppe nu när klockan har slagit 3..
Försöker sova men de är ingen idé.. Somnar ändå inte.

Jag har precis kollat på en gammal med bra film: Sparkle

Ska nog snart försöka släcka lyset + tvn, och sova. Får se hur de går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0