Björn...

Var på Björn Rosenström igår.. Hade väldigt trevligt hela kvällen med mycket folk.
Kommer kanske någon vimmelbild senare ;)
Kvällens slut var inte det bästa men man kan väl ine få allt här i livet, fast man ofta hoppas att man kunde.
Kanske kommer ordna sig ändå. Jag hoppas på det! <3

Rosenström var i alla fall bra som vanligt. Och jag viste inte att hans brorsor var med i "det jävla bandet"
Två stycken, man lär sig något nytt varje dag!

Idag vaknade man upp ganska seg, sen gårdagen.. Det behöver vi inte gå in närmare på.
Syrran och Jocke kom förbi en sväng. Åt och fikade lite. Också fick syrran sina saker, betyg och smycken som hon hade kvar här hemma. 

Efter de hade åkt så fick jag sån magvärk och bara skakade i hela kroppen. Tror jag vet var det var men det har gått över nu i alla fall. Den som vet kan ju ta åt sig... 

<3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0