Cash Back.

Kollade nyss på filmen Cash Back. Det var så fin och romantisk!
Kanske lite för mycket naket, men ändå bra. Vet inte om jag skulle skriva åldersgräns som "barntillåten", skulle nog helldre skriva "från 11år".

Den handlade i alla fall om en kille, Ben, som just gjort slut med sig flickvän. Efter dumpningen så kunde han inte sova. Han tog ett nattjobb på ett snabbköp. Där jobbade även Sharon, som han blir förälskad i. Helt plötsligt märker han att han kan stoppa tiden, och med hjälp av det kan han måla av kvinnokroppar, ofta i naket tillstånd. Han största önskan är att bli en konstnär och när hans kollegeger busringer, att de är en berömd konstnär som vill ställa ut hans värk går hans dröm i uppfyllelse på ett underligt sätt..

  
Finns tydligen två framsidor! ni ser vilken bild som är min <----

Verkligen en sevärd film!


Nu ska jag försöka ta och lägga mig, ska upp och jobba i morgon! Fast jag börjar inte förrän kl: 11.00



Hittade btw. mitt halsband idag, månadsten på silverlänk.

God natt <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0