Hard work work!

Nu har jag jobbat mina 6 dagar denna vecka, kom hem halv 3 i morse, sov till 12-tiden..
Idag har jag varit ledig annars, inte gjort nå mycket, jag handlade lite åt farmor, hon har gjort illa foten så hon kan inte gå rikitgt. och inte köra bil heller alltså!
Annars har jag legat i sängen hela dagen lång och kollat på tv. Får se om jag jag kan sova ikväll så jag kommer upp i morgon bitti, när jag ska upp och jobba igen, jag börjar klockan 8 sen jobbar jag kanske fram till 4 ungefär, sen ska jag försöka gå på träningen om jag orkar, har inte tränat på hela sommaren nu, kan bara på måndagar för på onsdagar jobbar jag jämt kväll..
Nu sitter jag med pappa och kollar på jakt och fiske, tråkigt men då kanske man blir trött i alla fall..
Kankse blir en film också inna jag tar och kryper ner under täcket :).

♥ /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0