Jobbigt.

Kanske inte jobbigt men jag kom nyss hem från jobbet, jobbade mellan 16.45 och 22.30.
Mor och Far var  där ikväll med min faster och farbror, de verka tycka det var ett trevligt ställe. Men så klart hade min farbror någon synpunkt, men det får han väl ha då! Det är inte jag som äger stället så jag kan inte fixa allt på egen hand!
Inna jag åkte hem ifrån så frågade jag mamma om de inte skulle ner på tranan sen efter solstugan (där jag jobbar), eftersom vi stänger kl. 22 på onsdagar. Men de hon sa då var "över min döda kropp"..
Men när jag ringde när jag åkte hem så frågade jag var de var och då fick jag svaret "på tranan" :P.. Aaja lite kul var det i alla fall.
Längtar till på söndag, inte för att något speciellt händer då men det känns som det kommer bli en bra dag, och då har jag jobbat klart både fredag och lördag. Man få väll se till att någon bra händer då då..

Nu sitter jag här och skakar jag vet inte varför men när jag tänker efter så kanske jag borde ta något att äta. Får blir så!

♥ /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0