Shopping!

Idag har jag istället för att jobba som jag skulle göra, varit till valbo med mor och far.
Jag fick sms av min arbetsgivare vid 8 i morse att jag inte skulle jobba, han hade sett fel på dagarna så jag skulle få en timmes lön för besväret. Så att få lön för att få i valbo är inte fy skam!

I valbo blev det en hel del fynd..


Linne från Carlings, 149:-


Skjorta från Hm, 149:-


Linne från Gina Tricot, 129:-


Sandaler från skohuset, 299:-


Body från Gina Tricot, 64,50:-


Skor från Dinsko, 299:-


Alla mina inköp!

Köpte även en data bräda som inte är med på någon bild.
den ser ut så här:

Bräda från Ikea, 149:-

Det är som ett bord som man kan ställa laptopen på när man exempel sitter i sängen så att det inte blir så tätt under och att den då kan bli överhettad! Supersmart.

I övrigt är jag rikitgt nöjd med mina fin fina inköp, måste också tacka mamma och pappa som betalade sandalerna och skjortan åt mig! Tack för det.



Har även shoppat lite till i dag när jag ändå höll på. Lite nätshoppning!
Det blev:


Jätte roligt wii spel!


En till nunchuck.

Längtar till de kommer så jag kan spöa skiten ur mamma och pappa :)

Nu ska jag ta och städa lite sen ska jag sova för imorgon ska jag i alla fall jobba!

♥ /M.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Snyggt linne och skor, tur att du köper lite nytt så att jag kan låna ;)

2009-07-07 @ 17:31:12
Postat av: Malin

Undra vart du kan ha spelat Rayman ;)

2009-07-08 @ 14:12:56
URL: http://sandstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0