Mmm, hemköp! ;)

Idag hard et varit som vanligt, vaknade, åkte och jobbade.
Åkte in och handlade lite, hem, lagade mat till mammi och pappi.

Jag köpte Hemköps egen Mörk Choklad 72%, 12.90:-


Den var riktigt god! Rekomenderar den verkligen..
Sitter och mummser i mig av den nu!



igår kollade jag på en till av mina 10 stycken filmer, denna gång kollade jag på "Good Luck Chuck".
Jag började undra vad jag hade köpt för filmer när den handlade om Chuck som låg med en massa tjejer, för efter de legat med honom så nästa dejt de hade skulle vara deras drömprins!, som de skulle gifta sig med!
När Chuck var liten så hade han blivit förhäxad av en tjej som tyckte om honom, att den som låg ed honom skulle därefter hitta sin drömkille.
När Chuck hittade sin drömtjej var det bara problemet att hon aldrig skulle kunna dejta en annan kille, om de inte bröt förbannelsen!



Rikitgt bra och rolig, lite mycket naket i denna också med lite måste man tåla!
4/5, good!


Nu tror jag ska ta och kolla på en till film!
Men först ska jag kolla klar på Navy CIS, på TV3. De hittade en kille i en skortsten, fy!

Jag har sovmorgon imorgon, till 17.00. Hahaha ^^

♥ /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0