Lov?!

Det känns rikitgt skönt att få sommarlov!
Imorgon har vi avslutning, sen har vi sommarlov till mitten av augsti. Det blir mycket jobb men det är ändå mycket roligare än att gå i skolan, för när man kommer hem så är men ledig. Inga läxor!
Men det är inte så kul att det ska regna imorgon och min fina avslutnings klänning kanske får häng kvar hemma i gardroben när man åker imorgon..
Det kändes att sommarlovet var långt borta men nu är det här, sista upgiftan var inlämnad på tisdagen och nu är det bara att vänta tills på måndag när det "rikitga" sommarlovet kan börja (helgen räknar inte, då är man ändå ledig).

Idag var jag på studenten. Började funderade och det är bara 1 år kvar för mig till studenten.. Känns lite läskigt att inte nu till hösten utan hösten 2010, kommer jag vakna upp en dag och kanske inte veta vart jag ska. Ingen skola kanske inget jobb och inget att göra.
Skolan är som en trygghet, man vaknar upp varje dag och vet var man ska. Jag tycker inte att man ska klaga alls! Man får: utbildning, böcker och mat, inte för att jag säger att maten på skolan är den bästa men man kan äta den utan att bli sjuk.

Nu medans jag väntar på att datan ska ladda ner: Flipsyde - When it was good
ska jag kolla klart på Grey´s anatomy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0