Midsommar, en dag kvar!

Nu är det bara en dag kvar tills det smäller = midsommar fest! ;)
Imorgon så ska jag till Mattias och Josse i Sörbo och fira midsommar, med fest, lekar och grillning.
Eller grillningen blev det inte så mycket av eftersom att det skulle regna! Jag och Bella ska göra egen pizza i ugnen istället. Blir mummsigt det med!
Synd bara att Malin Sandstöm blev sjuk och inte kunde följa med, jag sörjer med dej. Pigga på dej!



Nu sitter jag och väntar på att vi ska åka bort till badet och klä midsommarstången och plocka massor av blommor!
Tror jag skulle bära ut alla lotteripriser i bilen nu, mycket att göra.
Ha en bra och rolig midsommar nu! För det kommer jag ha!

<3 /M.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, tack så mycket. Vi får ta igen den förlorade tiden så fort jag blivit frisk! :D

2009-06-18 @ 19:04:47
URL: http://sandstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0