Uppdatering.

Nu kommer lite uppdatering om de senaste 5 dagarna!

Lördag:
Hade jätte kul på tranan på natten innan. Mycket trevlig sällskap och allt!
Vaknade vid halv ett. Började jobba 15.00.
Sen jobb resten av lösdagen.

Söndag:
Kom hem 3.40. Jobbade till 3 och sen åkte jag från Edsbyn.
Sov till ett eller något vid den tiden.
Var bara hemma hela dagen, frö trött för att göra nått.

Måndag:
Skolan började....
Gick i skolan till 4.
Träning mellan 18.30 och 20.00.
Plugga till ett på natten.

Tisdag:
Gick i skolan mellan 8 och 19.00, jobbade med UF hela dagen, hade en beställning som vi levererade till torsberg. kom hem vid 19.30 efter den..
Fick massage av Fia, hon var jätte duktig. Henne får jag rekomendera (när hon har masserat 10 personer så får hon räkna sig som massör, tror jag det var och då kommer jag boka tid :P)
Gick och la mig i tid, hade inte sovit rikitgt på många dagar kändes det som.

Idag:
Skola mellan 8 och 16.00
Skolan började med fika, Daimtårta. Rikitgt bra frukost, eller inte?
Sen jobbade jag och Bella med UF hela dagen för vi hade en till beställning till kl:15.00. När den var klar blev det hemfärd.
Har nyss ätit, köttfärsbiffar med potatis och gräddsås. Mums!

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0