Dagens!

Idag har jag haft det jätte kul!!
Jag och Stephanie var och gjorde nått prov på matte lektionen, Det var matte E!
Jag förstod ingenting, det var 24 frågor på provet och jag tror jag klarade 2 stycken och då gjorde jag det bra..
Tur att det inte var något viktigt prov det  vra bara för kul.
Efter vi gjort provet gick vi till Pressbyrån och köpte typ en halv liter kaffe var..
När vi kom tillbaka till mattelektionen var det bara ungefär en kvart kvar och den tiden satt vi och skrattade och kollade på en video som jag hade på mobilen :)
När vi slutade så gick jag och Stephanie på en liten promenad, sen var jag tvungen att gå till bussen och då märkte jag att jag hade tappat mobilen på promenaden. när jag gick tillbaka för att leta så märkte jag efter halva vägen att jag hade den, i väskan!!

Ja hade väldigt roligt i alla fall.. tack för idag Stephanie!

/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0