Låångpromenad.

Idag fick jag äntligen med Patrik på promenad, inte en så kort heller utan vi var nog ute nästan 2 timmar. Så imorgon väntar väl en härlig träningsvärk! I alla fall för Patrik.
Nu sitter jag och kikar lite på hockey, lettland mot ryssland just nu leder ryssland med 5-1 15 minuter kvar.
Imorgon är det skolan igen, tycker det ska vara sommarlov nu, längtar dit!
Fast jag längtar mest till på fredag, då är det helg igen + att Mila kommer hem till oss för att stanna!

På Tisdag blir det troligtvis att jag, Jimmy och Patrik ska ta promenad igen. Har raggat till Jimmy nu med :)

Nu ska jag gå ner och vara lite social med pärona, innan chipsen är slut :P

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0