Massage

Jaag kom nyss hem från massage hos Tord, han var väldigt duktig och han visst verkligen vad han höll på med. Mot för när jag var hos sussi, verkade som hon inte kunde mycket utan bara strök händerna över ryggen. Tord misshandlade mig mycket, men det var riktigt skönt och behövligt. Jag ska till han igen i slutet av veckan för han kunde inte ta ut den stora knuten helt för då skulle jag bara få ont och det skulle inte hjälpa så mycket.
Nu ksulle jag bara vila och klä mig varmt i kväll och det är skönt för jag har inte lust att göra något speciellt nu när jag kom hem från cupen.
frästen gick inte cupen speciellt bra, vi vann en match av tre och då gick vi inte vidare. Men det var väldigt bra jag vi mötte så inget att deppa över.

Nu är det skolvecka igen, imorgon..

Ha det bra <3 /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0