Gbg!

Nu har jag kommit hem efter en trevlig vistelse i göteborg!
Vi har shoppat, också var vi på Liseberg i går kväll på en jättestor julmarknad!
Sen har jag fixat naglarna, nu har jag nagelförlängning! ;)


Mina nya naglar!


..

Bilder sen i helgen:


Massa, massa lampor!


Syster och mamma.


Mamma och pappa.


Mamma, pappa, Jocke och Syrran




Massa folk. Överallt!


skridskobana




Jocke spelade hur mycket som helst¨på choklad hjul men vann inget ockå splade jag en gång och vann på en gång.. tyvärr bara andra pris, men du skulle sett Jockes min när at han såg att jag vunnit, den kommer jag aldrig glöma! ;P


En STOR julgran!


De fanns snö där med, men ingen äkta! :P

Avslutar bilderna med denna!, alltså de var ljus över allt!, och vilket jobb de måste ha lagt ner på att få upp alla!


Tack för helgen, syrran!

<3 /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0