Stockholm.

Igår kom jag hem från stockholm med lite shoppingspåsar i nävarna :)


De blev:
Luddiga och varma vinterskor från Dinsko, 399:-
Korft/väst från Ginatricot, 149:-
Jeans från Cubus, 199:-
Handkräm från Yves Rocher, 19:-
Massa clementiner..

Jag måste verkligen skära ner på clementin intaget, de kanske inte är så nyttigt att leva på 5-10 clementiner per dag? Men de är så gott och de är nästan bara goda vid denna årstid också så man måste ju passa på!

När jag satt på T-centralen så köpte jag vaniljyoghurt med hallon, ramlösa och en stor kanelbulle som jag tänkte ha med mig på bussen. Men medans jag satt och väntade på att bussen skulle komma så åt jag upp yoghurten och när bussen hade kommit till Gävle nästan så märkte jag att jag hade glömt kanelbullen och ramlösan på centralen!! Lite ledsen jag blev när jag satt där och var väldigt sugen på mina stora fina kanelbulle! :'( Var nästan påväg att säga till busschaffören att vända, men de kanske inte var sån stor idé för påsen var säkert borta då!

Men idag så åt jag kanelbulle på Pressbyrån tillsammans med en stor kaffe medans jag satt och väntade på att min buss skulle gå upp till Granberg, för jag skulle träna tjejerna..

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska gå och lägga mig tidigt, för en gång skull!

Saknar dej redan <3

Ha de bra <3 /M.

Kommentarer
Postat av: Malin

Maria, har jag missat någonting.. ? ;)

2009-11-11 @ 17:42:51
URL: http://sandstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0