Trött.

Jag kom nyss hem från Emil, är väldigt trött. Fick inte sova så mycket för 3 inatt så satt Emil och gungade i sängen och sa "jag är ändå inte så trött.." Men hela kvällen hade han legat och halvsovit för han var så trött.
Men jag vaknade ändå vid 8. Inte kontigt att jag är trött så?
Sen har de bara varit en mys och tv. Sovit middag har vi också hunnit med, innan de blev hemlagad pizza :)

Så ikväll blir de en tidig kväll för imorgon ska jag upp och åka till Hudik för innebandy tjejerna har match där. Hoppas de går bra! De har varit väldigt bra hittils i säsongen men Hudik har jämt varit ett bra motstånd!..

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska lägga mig i sängen och zappa mellan kanalerna.

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0