Innebandy

Idag så åkte jag ner i detta piss, regn, kylvädret och kollade lite på innebandy, det var juniorallsvenskan som spelade. Bollnäs/Hertsjö - Falun matchen slutade 3-5. Så ingen vinst till Bollnäös/Hertsjö idag heller. De får ta och rycka upp sig om de inte ska förlora alltihopa! De har förlorat de 3 första matcherna nu..

Imorgon ska jag till sporthallen igen och kika på innebandymatch, det är herrarna div 3 som ska spela. Matchen är mellan Bollnäs/Hertsjö - Söderhamn IBF.

Nu sitter jag och kollar på ny säsong av körslaget. Som Bollnäs vann förra året!



Nu ska jag kolla på film tror jag, blir "Ghosts of girlfriends past".

Ha det bra <3 / M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0