090924

Skriver efter Fridas önskemål..
Cet inte riktigt vad men. Nu sitter jag i skolan med Frida brevid mej.
Har precis gjort ett prov i svenska B om renässansen. Ganska svårt var det men jag tror att jag klarade det ganska bra i alla fall. Det är sånt som märks sen när man får till baka provet och det står ett stort IG högst uppe i kanten'! :P
Nu har jag lååång rast till nästa lektion som börjar 09.50, suck..
Varför kan man inte ha lektionerna med typ tio minuters mellanrum och senare när man haft alla lektioner kan man gå hem igen. Inte sitta och tråka på skolan, där det inte finns inget vettigt att göra här ändå.

På lörag ska jag nog till Malin för Mattias fyllde år i går. Lite fest då..
Måste säga GRATTIS till Mattias också!!!

Nu ska jag vara lite social med Frida :p

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer
Postat av: frida

exakt, så tycker jag med! bra då borde jag vara social med dig också ;)

2009-09-24 @ 09:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0