Benhinneinflamation..

AA nu har jag åkt på nån jäkla benhinneinflamation. Gör ont när jag går och så, så nu kan jag inte träna..
Troligtvis är det för att jag håller på och bli lite förkyld och då kan det tydligen sätta sig nått skit lite var som helst.
Hoppas att de går öer snart för jag vill kunna träna igen.

Vad är egentigen symtomen för svininflensan?
Hoppas att det inte är det jag åkt på då. För jag hostar, snuvar coh mår allmänt dåligt..
Men man inbillar sig säkert bara för att alla pratar om det nu.

Ikväll ska ajg i alla fall soa tidigt, det har jag inte gjort på länge nu. Det behövs verkligen för jag har nästan sovit över varje dag den här veckan.
Också måste jag lära mig att kliva upp själv för  nästa vecka blir jag ensam hemma heeeela veckan så då kan inte pappa väcka. mig.

Om det ä någon som vill hitta på något nästa vecka så hör av er!!
för jag är ensam då. Eller srån och med nu på lördag till nästa söndag :)

Nu ska jag kolla klart på idol.

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0