Boooring.

Aa nu är man i Camillas lägenhet..
Mamma och pappa har åt till Arlanda, för de ska till Rhodos imorgon.
Så nu väntas en vecka ensam i det stora huset!

Alldeles nyss så började jag blö näsblod från ingenstans, jag satt bara och kollade på film. Skumt. Trodde jag skulle dö för de ville inte sluta någongång. Tänkte ut en plan utifall det inte skulle sluta.. Ringa Enis och be han skjusa upp mig på kuten men det behövdes inte.. Jag tror jag överreagerade lite.

Det ända jag har gjort ikväll är att jag har kollat på filmer. College och I taket lyser stjärnorna.
De var båda riktigt bra!
Fast tidigare ikväll så var jag med Enis och Josselu på fotboll på sävstaås. Bollnäs mot Bergvik.

Nu vet jag inte om jag ska kolla på en till film, läsa engelska boken eller sova?
Kommer nog på snart om jag inte hinner somna först :P

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0