Sent på tänkt? :O

Meta, min lärare, ringde mig ikväll vid 18-tiden och berättade att vi (om vi ville) kunde ställa ut våran mini monter inom UF på Milko imorgon under seminariet. Seminariet är om ekologisk och när producerad mat och sånt, Melker Andersson kanske skulle vara där tror jag men nu har ju hans restaurang i stockholm brunnit ner så han kunde nog inte komma..
Så nu blev det mycket att göra, jag har typ ring 20 gånger till olika personer under en timmers tid.
Men jag tror att jag har fått ihop det nu i alla fall..


Nu funkar det att lägga upp bilderna, så nu kommer de sen i lördag!



Malin nertryckt i sängen!


Mathias.



Ihop tejpad Linus..



Ihop tejpad Linus.

Nu ska jag kolla klart på Idol 2009 / Färjan 3, kunde inte bestämma mig så det blir zappande mellan båda.

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0