Hönan agda!

Mina dag har set ut så här: dömning, dömning och lite mer dömning!
Jag har dömt innebandy tuneringen "hönan agda" tillsammans med Vigge, PH och Danne.
De var rikitgt drygt ett tag eller ganska länge, och de var skönt när de var klart! Jag dömde tillsammans med PH, 12 matchen. Men de var bara 10-15 minuter långa.
Får säga grattis till Grandbergsskolan som vann tunderingen, eller en klass där, men jag vet inte vilken.

Igår ordnade jag även skjus till balen, känns skönt att ha de fixat!
Nu är de bara studentskor och balsmycken kvar!

Ikväll kommer min syster hem från Göteborg för att stanna över Påsk! Vi ska hämta henne vid tåget vid 22.10.

Jag vill inte kolla i min almanacka längre för där har jag skrivit upp allt jag måste göra under påsklovet och de är inte lite gejjor! Hoppas de går fort så jag också får lite lov!

Hoppas alla får en trevlig skörtorsdagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0