Mat

Jag har suttit och funderat lite, är inte mat lite överskattat?, varför ska man äta?, borde de inte vara enklare om man kunde ta ett piller eller något så var man mätt sen?
Undra hur många år av sitt liv man sitter vi matbordet egentligen.. Måste nog vara ett antal!
Visst ska man också äta mat för att få "smakupplevelsen" av den. Men ändå kan man inte äta någon gång ibland och annas gå på nått piller. När man känner för att äta kan man ju göra de!
Men ibland kan, iaf jag, känna att man inte "orkar" äta fast man är hungrig. Känns som de bara tar upp massa onödigt bortkastat tid!
Personer hittar ju på piller om allt möjlig så varför skulle de inte kunna göra sånna här piller då?

De är inte att jag säger att folk ska sluta äta!, för de gör ju alla för att överleva, men ändå tänk vad mycket tid man kastar bort genom att sitta vid matbordet när man kunnat gjort en massa annat skoj!

Jag tycker iaf allt man skulle uppfinna ett sånt piller, inte för att gå ner i vikt eller banta eller så, men för att bara slippa äta ^^.

"äta bör man annars dör man, äta gör man ändå dör man"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0