Puh!

Nu är äntligen ALLT fixat till både balen och studenten!
Idag har jag varit på stan med mamma och uträttat en massa. Först var vi hos Polisen och ordnade nytt pass till Kreta, inte långt kvar nu! Sen var vi på guldfynd och inhandlade alla balsmycken, smyckena gick på över 700:- men de är väll de pris man får räkna med. Jag köpte armband med matchande örhängen, en stor ring + örhängen som jag ska ha i alla andra hålen..


Balsmyckerna

Efter guldfynd blev de BF för att hitta studentskor, hittade ett par, men de var för hög klack, jag skulle aldrig orka gå i de en hel dag! Så jag hittade dessa istället:


Studentskor

Sedan blev de ett stopp på Såfin, där hittade jag två klänningar till de varma sommarkvällarna och Kreta!


Svart klänning med axelpuffar, figursydd som går nedanför rumpan.


Enkel ljusblå tight klänning.

Nu när jag ändå håller på och visar massa bilder på kläder ska jag visa er mina balskor!


Balskor

Innan jag åkte hem så han jag också med en solning, de var behövligt är lika vit som ett lik efter vintern!



När jag kom hem så fixade jag lite mat åt mig och pappa, sen har jag varit så duktig så jag har städat mitt "sminkbord"!



Ja, jag vet jag har för mycket grejjor, men jag vet inte var jag ska göra av allt!
Alla smycken är på en annan fullpackad hylla!
Så någon dag ska jag väll ta ork till att rensa och packa ner vardaglig smink i en box, fest smink i en annan och så.. Men de får bli en annan dag för nu ska jag slänga mig en i nybäddad säng och lata mig hela kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0