Skit också!

jag har ett presentkort på HM, men eftersom jag inte är på en HM-affär så ofta, för de inte finns i lilla Bollnäs tänkte jag beställa något på internet för de men de gick inte! Jag ringde kundtjänst och de sa att de inte gick att använda presentkort på hemsidan, nu blev jag irriterade, de finns så mycket fint jag vill ha därifrån ju!



Lite av alla saker som lockar från HM!



Jag solade också idag, därför alla fräcknar..
Ikväll blir de mys tillsammans med Svenska NP häftet och Alkoholsfull alkohol hantering häftet, mysigt? Nja inte speciellt.

Imorgon blir de Stockholm med klassen för att gå på Gastronord, stor matmässa. Skulle nästan hellre stanna hemma, men de kan u bli intressant också? Eller inte..

Nu blir de plugg eller tv, tvn drar nog lite mer ;)


Kommentarer
Postat av: f

du får handla när vi är på klassresa ;D

2010-04-19 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0