Torsdag 29:e April

Nu är jag rikitgt trött efter bara ett få timmars sömn inatt, men de var de värt!

Dagen började perfekt men fortsatte inte lika bra, jag hade inte fått någon info om att vi hade engelska NP på morgon, jag var säker på att de var på eftermiddagen! Jag åkte upp till Heden och fick där veta att jag skulle vara på Torsberg och göra NPet. Kom 20 minuter försent till de, men de gick bra ändå och nu är de gjort. Nu har jag bara lyssnings delen kvar på Engelska B NP. Ska bli skönt när kursen är gjord, engelska är inte precis mitt starka ämne, jag har funderat på att hoppa av kursen flera gånger eftersom den är frivillig för mig. Men jag har tänkt igenom de och förstått att de är bra att ha kursen om man ska plugga vidare i livet! Så snart är den gjord och då slipper jag den, skönt.

Jag fick ett nagellack av bästaste Frida igår, som ska få mig att sluta bita på naglarna (jag vet jag skulle ha slutat med de för länge sen, men den dåliga vanan sitter fortfarande i). Den funkar riktigt bra, jag har inte bitit på naglarna sen igår morse! Längsta någonsin tror jag. Men de smakar ju skit av nagallacket så de är bäst om man låter bli ^^.

Inatt ska jag sova i min säng igen, ska bli skönt men hade hellre sovit någon annanstans..
Men jag får ju iaf sällskap av katten!

Ikväll blir de lite svenska plugg sen sova tidigt, är helt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0