Tack!

Tack för de fina kommentarerna i förra inlägget, nu lovar jag att inte deppa mer!
Om 40 minuter åker jag hemifrån och kommer inte tillbaka på 5 veckor. Jag och mamma ska ner på stan och införskaffa de sista till resan sen tänkte vi äta någon, och efter de ska jag möta upp Frida så ska vi gå in på resebyrån och betala en del av student resan!
Jag längtar till den 13 maj nu! Men som Frida sa vi ska ju till Vemdalen i 5 veckor först, sen får jag börja längta till Kreta! :D

Den här videon som jag fick en länk till i kommentarerna får avsluta de här inlägget!


En video som man blir glad av!

Hoppas alla andra har de bra i skolan och så!



Nu ska jag tillbaka till solen! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för uppskattningen :) Videon värmer bra. / Hemlig

2010-02-08 @ 13:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0