Sammanfattning av 2009.

2009 har varit ett bra år på massa sätt!
Jag har bland annat hunnit med:

- Tatuerat mig! + fyllt i tatueringen!


- Startat ett UF, med några av mina underbara vänner!


- Planerat studentresa med min älskling!


Sen har en massa andra härliga saker hänt!
Måste tacka alla mina underbara vänner för detta år! Ni som känner för att ta åt er, gör de!!

Jag har därimot slutat spela innebandy, som är ett - men jag hade inget val kändes det som, efter som att varje gång jag spelade fick jag ont i mitt knä så de känns bättre om jag tar de lungt ett tag och försöker rehabträna istället, så kanske jag inte har ont heela mitt liv! Jag har ju inte slutat hela med sporten utan jag tränar ett flicklag, F14, tillsammans med Peter och Tomas, dömer så ofta jag kan och ses så är jag fortfaranade med i innebandygymnsiet, dock försöker jag rehabträna då..

Ja, jag måste tack F14 för att de har varit grymt duktiga detta år! Under hösten -09, har de inte förlorat en match än! Hoppas ni fortsätter träna på och kör vidare på detta spår. Man blir så stolt varje gång ni vinner, och riktgit kämpar för varnadra! (Y)

Under 2010 vill och ska jag hinna med:
- Ta studenten! :D
- Studentresa!
- Fjällenresa!
- Fylla 18 år!
- Leva livet!

Inte rikitgt rätt ordning men de ska jag ialla fall göra!

Om ni har några frågor eller tycker jag har missat något, så är de bara att lägga in en kommentar så tar jag upp de :)

Nu ska jag iväg och njuta av de nya året, de tycker jag att ni ska göra också!!





Kommentarer
Postat av: Malin

Knäppte du nå kort på maten du gjorde igår då? :D Lägg upp dom isf!

2010-01-01 @ 13:01:10
URL: http://sandstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0