Trött!

Igår kväll/natt var jag hos Johan och kollade på film blev, The ugly truth (som inte jag alls hände med i för vi låg och pratade genom hela filmen) och 2012. Jag var när att somna många gånger innan jag gick hemåt vid halv 5 på natten. De var riktigt kul! :)
Jag somnade nästan på engång när jag kom hem.
Imorse vaknade jag vid 10 men jag låg och drog mig ett tag först inna jag tog mig kraft att kliva upp.
Restan av dagen så har jag städat, städat och städat! De var verkligen behövligt! Har också bäddat rent i sängen så ikväll blir de skönt att sova i en nybäddad säng! ;) 

Kväll blir de att sova tidigt eftersom jag inte sov så många timmar inatt, och imorgon är de ju skola igen och då måsta men vara utvilad! Imorgon har jag också prov i dryckeskundsap, inte bra för jag har helt glömt bort de, så jag har inte hunnit plugga nått än, så de får bli råplugga ikväll istället :)

Så nu är de bäst att jag börjar plugga då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0