Grillnatta.

Nu kanske de är dags att uppdatera..

Känns som jag inte gjort så mycket annat än att jobbat också har jag såklart hunnit tryckt in några tillfällen med mina vänner.

Ikväll ska jag i alla fall på grillnatta med Malin en sväng. Kolla om de är samma som alla andra år, de är de säkert men de kan vara roligt ändå, träffa lite folk i alla fall så man inte blir helt isolerad.
jag kanske ska åka ner på mitt jobb snart och hämta ut lönen som ligger och väntar på mig. Får se hur jag gör :)



I lördags var jag ner en sväng på brännbolls yran och sen åkte jag till elgiganten och lämnade in min mobil på lagning för 3:e gången på ett halvår, jävla skit saker!
Jag skaffade mig också en extern hårddisk, 1TB


En sådan.

jag kände mig lite dum när jag frågade en kille som jobbade inne på elgiganten om man kunde spela musik direkt från hårddisken, han frågade bara varför jag trodde de, mitt svar var men de är ju hål i den, är inte de en högtalare? Nee de var en fläkt..
...

aaja, är man lite dum så är man..

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig färdig för grillnatta!

Ha de bra allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0