Jobb, jobb, jobb..

Jag har inte haft tid och blogg på ett tag, jag har jobbat hela dagerna och nätterna!
Jobbade fredag dag + natten, sen lördag kväll/natt. Har inte orkat klivit upp innan 12 på dagarna..

Efter ha jobbat hela lördag natten med en massa folk tillbringades resten av natten tillsammans med Anna med massa trevligt sällskap.

Mitt jobb är:

SOLSTUGAN
Öppet
Onsdag 18-22, kycklingwook för 39:-
Fredag 18-24, Grillbuffé 139:-
Lördag 18-24, Grillbuffé 139:-

Jag och Anna finns i baren för att servera er något gott till maten.

Välkommen!




Imorgon är jag i alla fall ledig, så då ska jag ligga på stranden och steka och bada!
Jobb igen på onsdag.

Ha de så bra så länge!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0