Städdag

Idag har jag städat, dammsugit, rensat, torkat och bäddat rent.
Hållt på nästan hela dagen, men de är skönt att ha de gjort. Jag har rensat ut några lådor, slängt en hel svart sopsäck med massa saker, även gett min lilla kusin lite saker. Sen bäddade jag rent i sängen och vädrade sägkläderna, så nu är sängen extra skön. Öven dammsugit och hållt på så nu är de riktigt rent här!

Sen var jag en sväng till mormor och morfar och hälsade på, lekte lite med min andra mini kusin!
Efter de åkte jag och kikade på när BK snepass hade träning, alltid lika kul.^^

Imorgon blir de jobb igen. Är inte ledig förän nästa söndag. Aaja de blir pengar ialla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0