Då är man här igen!

Nu har jag en jävla förkylning igen!
Just nu lever jag ett liv fullt av näsdukar och hostningar..

Nu måste jag friska på mig om jag ska kunna jobba på måndag.
Så imorgon blir de nog en dag i sängen.

Jag brukar alltid få lunginflamation, halsfluss eller bihåleinflamation när jag får en förkylning, de kan aldrig vara en lite förkyling som går över på några dagar för mig!
Så om jag får feber eller nått nu (jag kanske redan har de utan att jag vet) så jäklar blir jag sur, jag ska inte bli sjuk nu, jag ska jobba ju!



Mitt liv just nu, näsdukar och en massa papper till näsan!

Just ja de var midsommar igår, den tillbringades i sörbo med massa fina vänner!
Bilder från gårdagen kommer snart, men så länge vill jag tacka alla där för en mycket trevlig kväll/natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0