Gårdagen/natten

Gårkvällen böjade med några varv runt Gärdet med Andreas och hans kompisar.
Sen blev de tranan och utsparken, men va fan vad små alla som var där var!
Inte för att jag är så gammal men kände mig som en gammal tant mot för alla andra.

Vi kanske var 10-20 stycken som gick trean sen var alla små..
Kvällen började väldigt tråkig, men avslutades bra. Jag, Najla och Dennis sjöng "fångad av en stormvind" tillsammans på kareokin, herregud!

Nu blir de att ta de lungt några dagar fram tills studenten!
Mina fötter är grovt misshandlade med skavsår och nån jävlen som klev på mig i går så jag har ett stor blodigt sår vid lilltån.. Måste vara snäll mot fötterna några dagar nu så jag orkar med studentskorna nästa vecka!

Jag vet vad du gjorde, de var så jävla fittigt gjort!


Kommentarer
Postat av: najla

HAHA! tycker vi lära starta ett turen band! :)

2010-06-07 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0