Tisdag den 1/6

Nu är de Juni och inte måga dagar kvar i skolan.
Bode det inte vara varmare när de är Juni egentligen? Är i skuggan är de bara 15 grader, tycker de minst skulle vara 25 grader!

Idag har jag i alla fall försökt sova så länge som möjligt, gick inte så bra. vaknade vid 10 och kunde inte somna om, de kanske inte är så tidigt, men jag hade tänkt sova till typ 15..
Vi hade strömavbrott här hemma mellan 09.00-15.00, så de fanns verkligen inget att göra! Fanns inget internet, ingen tv, kunde inte laga mat, kunde knappt öppna kylskåpet för de var ju också av..
Så jag åt ett par mackor innan jag åkte neråt på stan, först till pappa för att kopiera lite papper, sen vidare till dollar och kalssons, skulle ha hårsmycken på dollar, men de fanns såklart inte! Men på Karlssons hittade jag ialla fall champange glas som jag letade :)
Efter de stoppet åkte jag till stan för att sola lite och sen vidare på gymmet en timme.

De är i stort sätt så min dag har sett ut.

Kanske inte var så smart när jag tänkte koka markaroner till frukost, jag stod och väntade hur länge som helst men vattnet började ju aldrig koka! Kanske inte var så konstigt när inte de gick att använda spisen utan el..
Sen tänkte jag logga in på msn, men de är ju klart att inte internet funkar utan el, så kan nästan säga att jag kände mig som en dum blondin när jag åkte hemifrån!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0