+10

såg på min termoneter alldeles nyss och den visade +10 utomhus och den ligger i skuggan! Så de verkar som våren är på väg på riktigt, så härligt! Jag vill ha sommar och värme nu nu nu!
Jag kom hem nyss efter en långpromenad med Mila i de sköna vädret, men eftersom skaren har gett efter hade Mila jobbig och springa för hon bara skönk, så på vägen hem la hon sig fler gågner och ville inte gå längre, sötfisen!
Men katten är fortfarande lika envis och tänker inte sticka nosen utanför dörren, fast de är varmt ute, han ligger bara inne och gottar sig på min säng.
SÅ just nu sitter jag på trappan ut och lyssnar på musik och bara njuter av den varma solen, hoppas de blir lika fint väder imorgon på bandyn också, fast de kanske är jobbigt att spela om man har solen i ögonen så de kanske får vara lite molningt bara för att de ska vara bäst för splearna ;)
Jag hoppas på de blir en riktigt toppen match och att de blir mycket folk och bra stämmning! Jag hoppas på att de blir jämt hela vägen så de blir spännande så inte ett lag tar en stor ledning så de är angjort från början!

De kommer vara helt dött i lilla Bollnäs imorgon alla kommer vara i uppsala, de kommer inte åka en bil och de kommer säkert flyga dammtussar runt på gator och på torget!

Haha, jag tyckte om beskrivingen i ljusnan, de var en en betygsskala, 1-5
5 - världsklass!
4 - Mycket bra!
3 - Bra!
2 - Godkänt!
1 - SAIK nästa!


HAHA!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0