Bandy!!

KOM IGEN NU DÅ BOLLNÄS!

Ikväll ska jag kolla på bandy, Bollnäs spelar sista avgörande semifinalen mot sandviken kl.20.00. Matchen visas i Svt24. Så jag kommer sitta spikad framför tvn med glass och jordgubbar! Den som vinner matchen går till sm-final mot Hammarby!

När jag säger att de kommer förlora så brukar de vinna så jag säger väll att Sandviken kommer vinna med 3-1, men jag hoppas på 4-6 till Bollnäs. Nej jag vet ingenting om tippning eller liknande så siffrorna kommer säkert inte stämma, något av dem.

Jag kan tänka mig att halva Bollnäs om inte fler kommer följa matchen, om inte live så framför tvn. SAIK uppmanar folk som inte har biljetter att stanna hemma framför tvn för de är redan så fullbokat.
De kommer verkligen bli en väldigt spännande match!

15 minuter kvar nu!

HEJA HEJA HEJA BOLLNÄS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0