DM

Jag har nyss kommit hem efter en heldag i Hudik, med F14.
De var där och spelade DM (distriktmästerskap).
De slutade med att vi kom hem med ett brons, eller ja de delade bara ut guld och silver men vi kom iaf på tredje plats ^^.

Jag fick en liten utskällning av domaren också som tyckte de var mycket skrik från vårat bås, men inte konstigt, om man är så dålig på att döma så ska man fan ha en utskällning också! Kan inte hitta något rätt de gjorde under hela matchen!

Tjejerna spelade otoligt bra, andra och tredje matchen, är rikitgt stolt över dem!

De kändes riktigt tungt att de var omställning till sommartid inatt, så man fick sova en timme kortare..
Eftersom jag hade sovit så länge på lördagen så kunde jag ju absolut inte sova i natt, så vid 3 somnade jag, och då var kl. egentligen 4, också klev jag upp efter mycket dragande i sängen strax efter 7, så de blev inte många timmars sömn inatt!
De kändes när man satt i bilen båse på väg dit och hem, de kändes som ögonlocken var gjord av bly, gick inte att hålla de öppna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0