Nu börjar de fixa sig! (Y)

Idag har jag varit och hämtat balklänningen, först när jag provade den efter hon hade sytt in de var den JÄTTE liten! Jag kunde knappt andast i den.. Då började jag undra hur mycket jag har gått upp sen förra gången jag provade den.. Men de var över bysten den var för liten så hon fick ta upp och sy om medans vi väntade, så nästa gång jag prova den var den perfekt! Och när jag kom hem så provade jag även med skorna och de var också perfekta så nu är allt toppen.
Jag var också in till frisören och kollade lite till baluppsättningen och hon hjälpte mig jätte mycket och berättade vilket hår jag skulle beställa och hur allt kommer gå till! De verkade jätte bra också har jag fått en tid för prov uppsättningen, 6 maj ska jag dit och fixa det!
Så till balen är allt fixat utan skjusen nu och jag har ingen aning hur jag vill komma dit heller.. HJÄLP!

Nu äntligen har jag bestämmt mig vilken studentklänning jag ska ha också, så jag ska klicka hem de snart i kväll eller imorgon.

Känns som jag har hunnit med en massa idag till studenten och balen, de är jätte skönt så man kan konsentrera sig på skolan sista veckorna!

Idag på stan inhandlade jag också en tunika/t-shirt + puder.

Fram

Bak


Puder färg nr 12.

Nu ska jag lyssna klart på bon jovis gammla låtar innan jag ska krypa under täcket och kolla på tv/luftslotten som sprängdes, jag har inte bestämmt mig än om jag ska kolla på filmen ikväll eller imorgon. Man kansk ska spara filmen till imorgon så tiden går fort för nu vill jag bara att de ska vara söndag (SM-final), för efter söndag blir de måndag (skolan), och ja jag längtar till skolan för jag har inte varit där på 6 veckor!

Hoppas alla får en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0